Pesquisar este blog

domingo, 3 de março de 2024

Czego nie powinna mi mówić osoba na początku związku – część 1

Dziewczyna z Amal Date powiedziała mi: „Jestem tak dobrą przyjaciółką, że zrobię wszystko, o co mnie poprosisz, aby zaspokoić wszystkie Twoje potrzeby, nawet jeśli jesteśmy tylko przyjaciółmi”.

W odpowiedzi powiedziałam jej: „Przyjaźń jest czymś bardzo świętym, bardzo silnym – ponieważ opiera się na Bogu, a nie na rzeczach tego świata, które znajdują się w Złym. Nie mów mi tych rzeczy, żeby mnie zadowolić – w tym momencie, w którym się znaleźliśmy, nie wiesz, jak powiedzieć tym, którym na Tobie zależy, czy naprawdę czynię Chrystusa swoją drugą skórą, czy nie, bo mnie nie znasz, ponieważ nie wiesz, kim jestem jako osoba. Jeśli przyjaźń opiera się na osobie, dla osoby i dla osoby – która może skończyć się kłamliwym zwierzęciem, zwłaszcza jeśli uparcie broni tego, co dla niego wygodne, nawet jeśli jest to dalekie od prawdy – to w pewnym momencie jego życie Nuda przejmie nad tobą kontrolę i mnie opuścisz. Ponieważ na tym świecie panuje już kultura rozwodów, która nie podoba się Bogu, jest to wyraźny dowód na to, że postanowiliście nie poznać Chrystusa, który żyje we mnie, kiedy mieliście taką możliwość, kiedy byliśmy razem jako jedno ciało. Czy nie zdajesz sobie sprawy z powagi tego, co mi mówisz? Nie masz poczucia proporcji? Nie możesz tego powiedzieć byle komu, a na tym wczesnym etapie naszego związku jestem dla ciebie po prostu obcą osobą.

Jose Octavio Dettmanna

Rio de Janeiro, 2 marca 2024 r. (data pierwotnego wpisu).

Nenhum comentário:

Postar um comentário