Pesquisar este blog

sexta-feira, 26 de abril de 2024

Notatka z doświadczeń – ogólne rozważania na temat korzystania z samoobsługowych terminali pocztowych w Rio Grande do Norte, jeśli w Natal jest dzień

1) Wiedząc, że Natal jest punktem na naszym terytorium położonym najbliżej Europy i Stanów Zjednoczonych – co sprawia, że ​​jest to świetne miejsce na wynajęcie tam skrzynki pocztowej – pierwszą rzeczą, którą zrobiłem kontynuując swoje poszukiwania, było dowiedzieć się, gdzie znajduje się port, jak zwykle towar przybywać w kontenerach na statkach.

2) Przeglądając Wikipedię odkryłem, że port znajduje się w dzielnicy Ribeira.

3) Weszłam na stronę urzędu pocztowego i szukałam skrzynek pocztowych w Natalu - a adres do wynajęcia skrzynek pocztowych w tej okolicy to ten:

AC Central de Natal   
Avenida Engenheiro Hildebrando de Góis, 221   
Ribeira   
Natal - Rio Grande do Norte   
CEP: 59010-970   
Caixas Postais 1 a 300

4.1) Badając dokładniej, czym są te skrzynki pocztowe – co poczta właściwie nazywa skrytkami – zobaczyłem, że w rzeczywistości są to terminale samoobsługowe podobne do tych w bankach, gdzie rejestruję swój CPF lub CNPJ, aby odbierać towary na tych stacjach.

4.2) Terminale te są zazwyczaj zlokalizowane na stacjach kolejowych lub stacjach metra, w centrach handlowych i supermarketach, a nawet w pobliżu portów i lotnisk. Znajdują się one w strategicznych i ruchliwych miejscach, dzięki czemu odbiór towarów jest wygodny i bezpieczny dla osób, które ich potrzebują.

4.3) Te terminale zostały początkowo wprowadzone tutaj w Rio de Janeiro dla osób, które borykają się z ograniczeniami dostawy, tak jak ma to miejsce w przypadku mieszkańców faweli. Podczas pandemii, gdy pojawiły się ogromne trudności w odbieraniu produktów z placówek pocztowych, te terminale stały się bardzo popularne, stając się nowoczesnym rozwiązaniem dla naszych problemów związanych z ostatnimi kryzysami. Usługa terminala jest bezpłatna, nie trzeba za nią nic płacić - w tym sensie jest lepszym i bardziej praktycznym rozwiązaniem niż tradycyjna skrzynka pocztowa - mówię to w teorii, ponieważ jeszcze nie miałem okazji skorzystać z tej usługi. Na razie usługa ta jest dostępna dla Brasílii i jej okolic, dla obszaru Rio-São Paulo i Paraíba - z czasem ta usługa naturalnie się rozszerzy, ponieważ jest bardzo mile widziana.

5.1) Biorąc pod uwagę, że mam zainteresowanie korzystaniem z usługi tego rodzaju w Natal, aby skorzystać z jego geograficznej bliskości do Europy i Stanów Zjednoczonych, to byłaby dobra okazja dla mnie, aby odebrać towary w terminalu znajdującym się w pobliżu portu w Natal lub nawet lotniska, dzięki czemu koszt przesyłki byłby jeszcze niższy.

5.2) Ponadto, ze względu na bliskość do linii równika, korzystam z okazji i mam miejsce do pobytu na zimę, ponieważ nie jestem w stanie niczego robić podczas miesięcy zimowych w Rio de Janeiro, gdzie zazwyczaj jest bardzo zimno - a ponieważ domy w tym stanie nie mają ogrzewania, moja produktywność jest wtedy ograniczona lub zerowa.

Jose Octavio Dettmanna

Rio de Janeiro, 25 kwietnia 2024 r. (data pierwotnego wpisu).

Powiązane posty:

https://blogdejoseoctaviodettmann.blogspot.com/2024/04/komentarze-na-temat-geopolityki-natalu.html

Nenhum comentário:

Postar um comentário