Pesquisar este blog

sexta-feira, 26 de abril de 2024

Komentarze na temat geopolityki Natalu – refleksje na temat pomysłu wynajęcia tam skrzynki pocztowej

1) Ponieważ Rio Grande do Norte jest punktem bardzo strategicznym – gdzie mam najkrótszą odległość z Brazylii do Europy pod względem frachtu i najkrótszą odległość z Brazylii do USA pod względem frachtu – ciekawe jest to, że mam własny bank do odbioru towarów w regionie. Pierwszym krokiem do posiadania własnego magazynu jest wynajęcie w nim skrzynki pocztowej.

2.1) Jak tylko będę miał środki i będzie w tym kraju konserwatywny rząd, mam zamiar wynająć skrzynkę pocztową w Natalu - właśnie z tego typu magazynami będę osiedlał się w mieście aż do ostatecznej instalacji, kiedy będę miał nieruchomość w tej lokalizacji.

2.2) Będę okresowo przebywał na miejscu w celu odbioru towaru i nawiązania kontaktu na miejscu. Z biegiem czasu uczynię to miejsce moją zimową rezydencją, ponieważ nie chcę zostawać w Rio de Janeiro, ponieważ o tej porze roku jest bardzo zimno.

3) W miarę rozwoju mojego biznesu i nawiązywania kontaktów w regionie, wzrasta potrzeba stałej obecności w Natalu - i to właśnie tutaj przechodzę z pobytu sezonowego na stały, aby wspierać lokalną gospodarkę publiczną, podnosząc inteligencję wielu osób, aż do przyczyniania się do dobra wspólnego.

Jose Octavio Dettmanna

Rio de Janeiro, 16 kwietnia 2024 r. (data pierwotnego wpisu).

Powiązane posty:

https://pt.wikipedia.org/wiki/Porto_de_Natal  

https://blogdejoseoctaviodettmann.blogspot.com/2024/04/notatka-z-doswiadczen-ogolne-rozwazania.html

Nenhum comentário:

Postar um comentário