Pesquisar este blog

domingo, 25 de fevereiro de 2024

Uwagi na temat różnic księgowych między kosztami i wydatkami – co to ma wspólnego z moją sytuacją?

1) Kiedyś słyszałem, jak profesor księgowości z Estratégia Concursos mówił o różnicy między kosztami a wydatkami.

2) Szukając dalej w Google, odkryłem, że koszty są związane z podstawową działalnością firmy (czyli sektorem gospodarki, w którym ona działa), natomiast wydatki mają charakter okazjonalny i służą osiągnięciu określonego celu (np. koszt usług sprzątania w biurze rachunkowym, co czyni środowisko bardziej produktywnym, gdyż jest wolne od chorób).

3.1) Dla tych, dla których zorganizowana działalność intelektualna jest ich wizytówką, książki są kosztem, gdyż zawarte w nich idee stanowią surowiec dla tworzonych przeze mnie artykułów. Podobnie gry strategiczne – bez niezbędnego środowiska kontemplacyjnego nie rozwijam niezbędnych pomysłów na artykuły, bo wszystko rodzi się z dobrej refleksji filozoficznej.

3.2) Ponieważ bardziej nowoczesne gry wymagają dobrze działającego komputera, komputer do gier jest sprzętem związanym z moją podstawową działalnością. Ponieważ komputery do gier mają dobre karty graficzne, jest to dobry powód, aby pracować z Honeygain, co sprawia, że ​​moja zorganizowana aktywność intelektualna przekształca się w cyfrową przedsiębiorczość.

4) Im bardziej zapotrzebowanie jest powiązane z podstawową działalnością mojej firmy, tym większa potrzeba nabycia tego produktu, który pozwoli mi rozwinąć moją działalność w oparciu o prawdę i uświęcenie poprzez naukę i pracę intelektualną, ponieważ Te trzy filary tworzą podstawą mojej wolności zawodowej.

Jose Octavio Dettmanna

Rio de Janeiro, 24 lutego 2024 r. (data pierwotnego wpisu).

Nenhum comentário:

Postar um comentário