Pesquisar este blog

terça-feira, 20 de fevereiro de 2024

Jeśli złodziej, który kradnie, „pracuje”, to nauczyciel, który kradnie przyszłość i czas uczniów, aby zrobić z nich głupców w szkole, jest złodziejem dusz

1) Jeśli komunistyczny nauczyciel powie mi, że złodziej, który kradnie moje dobra dla siebie lub innych, pracuje, to osoba, która zapewnia mi taką służbę publiczną pod przykrywką nauczania, kradnie mój czas i moją przyszłość.

2) W tym sensie komunistyczny nauczyciel jest złodziejem przyszłości innych ludzi, a czas spędzony w szkole, który mógłbym wykorzystać w inny sposób, nigdy nie wraca. Planowana brutalizacja to nieefektywność wydatków publicznych, środek nieskuteczny i wysoki koszt alternatywny.

3) Walka o nauczanie w domu jako alternatywę dla zaprogramowanej brutalizacji w szkołach staje się w tym kontekście istotna.

José Octavio Dettmann

Rio de Janeiro, 20 lutego 2024 r. (data pierwotnego wpisu).

Dowody oskarżenia: https://www.youtube.com/watch?v=nTjyGcwbHV

Nenhum comentário:

Postar um comentário