quarta-feira, 21 de fevereiro de 2024
Why does YouTube live off the spiritual misery of others?
1) YouTube does this very well: it monetizes people, without them reaching full human development - the idea is to keep the personality of many people stunted.
2) The big secret for this was to promote people with a low level of education and with dubious character - they rise financially, without reaching full human development in order to be considered models of behavior to be followed, whose content produced by them is capable of raising the intelligence of many and influencing many to be better people.
3) By leaving the individual financially rich but intellectually poor, the platform attracts consumers of the lowest quality content so that they remain in existential misery. They profit from the misery of others.
Mário Lopes
Dlaczego YouTube żyje z duchowej nędzy innych?
1) YouTube robi to bardzo dobrze: zarabia na ludziach, nie osiągając przez nich pełnego rozwoju ludzkiego – chodzi o to, aby zatrzymać osobowość wielu ludzi w zahamowaniu.
2) Wielką tajemnicą było to, że promowano osoby o niskim poziomie wykształcenia i wątpliwym charakterze - podnoszą się finansowo, nie osiągając pełnego rozwoju ludzkiego, aby być uznanymi za wzorce zachowań, których treść przez nich wytwarzana jest w stanie podnoszenie inteligencji wielu osób i wpływanie na wielu, aby stali się lepszymi ludźmi
3) Pozostawiając jednostkę bogatą finansowo, ale ubogą intelektualnie, platforma przyciąga konsumentów treści o najniższej jakości, przez co pozostają oni w egzystencjalnej nędzy. Czerpią korzyści z nieszczęścia innych.
Mário Lopes
¿Por qué YouTube vive de la miseria espiritual de los demás?
1) YouTube lo hace muy bien: monetiza a las personas, sin que éstas alcancen su pleno desarrollo humano; la idea es mantener atrofiada la personalidad de muchas personas.
2) El gran secreto para esto fue promover a personas con bajo nivel educativo y de dudoso carácter - crecen económicamente, sin alcanzar el pleno desarrollo humano, para ser considerados modelos de comportamiento a seguir, cuyo contenido producido por ellas sea capaz de elevar la inteligencia de muchos e influir en muchos para que sean mejores personas.
3) Al dejar al individuo financieramente rico pero intelectualmente pobre, la plataforma atrae a consumidores de contenido de la más baja calidad para que permanezcan en la miseria existencial. Y ellos Se benefician de la miseria de los demás.
Mário Lopes
Por que o youtube vive da miséria espiritual dos outros?
1) O YouTube faz isto muito bem: monetiza as pessoas, sem que estas atinjam a formação humana plena - a idéia é manter a personalidade de muitos atrofiada.
2) O grande segredo para isto foi foi promover pessoas com baixo nível de instrução e com caráter duvidoso - elas ascendem financeiramente, sem chegar a atingir o pleno desenvolvimento humano de modo a serem considerados modelos de comportamento a serem seguidos, cujo conteúdo por eles produzido é capaz de elevar inteligência de muitos e influenciar a muito a serem pessoas melhores.
3) Ao deixar o indivíduo rico financeiramente, mas pobre intelectualmente, a plataforma atrai consumidores de conteúdo da mais baixa qualidade de modo a pernanecerem na miséria existencial. Eles ganham com a miséria dos outros.
Mário Lopes
terça-feira, 20 de fevereiro de 2024
Jeśli złodziej, który kradnie, „pracuje”, to nauczyciel, który kradnie przyszłość i czas uczniów, aby zrobić z nich głupców w szkole, jest złodziejem dusz
1) Jeśli komunistyczny nauczyciel powie mi, że złodziej, który kradnie moje dobra dla siebie lub innych, pracuje, to osoba, która zapewnia mi taką służbę publiczną pod przykrywką nauczania, kradnie mój czas i moją przyszłość.
2) W tym sensie komunistyczny nauczyciel jest złodziejem przyszłości innych ludzi, a czas spędzony w szkole, który mógłbym wykorzystać w inny sposób, nigdy nie wraca. Planowana brutalizacja to nieefektywność wydatków publicznych, środek nieskuteczny i wysoki koszt alternatywny.
3) Walka o nauczanie w domu jako alternatywę dla zaprogramowanej brutalizacji w szkołach staje się w tym kontekście istotna.
José Octavio Dettmann
Rio de Janeiro, 20 lutego 2024 r. (data pierwotnego wpisu).
Dowody oskarżenia: https://www.youtube.com/watch?v=nTjyGcwbHV
If a thief who steals is "working", then a teacher who steals the future and time of students to make them fools at school is a thief of souls
2) In this sense, a communist teacher is a thief of other people's future, and the time I spend at school, which I could use in another way, never returns. Planned brutalization is an inefficiency in public spending, an ineffective measure and a high opportunity cost.
3) The fight for homeschooling as an alternative to programmed brutalization in schools becomes essential in this context.
José Octavio Dettmann
Rio de Janeiro, February 20th, 2024 (date of original post).
Evidence of the accusation: https://www.youtube.com/watch?v=nTjyGcwbHVs